Dragon Age: The Veilguard va avea lupte „distractive” și chintale de dialoguri

by Ciprian Coroianu

Chiar dacă Dragon Age: The Veilguard nu are încă o dată de apariție, developerii de la BioWare ne oferă câteva informații despre stadiul în care se află jocul, și aceștia ne promit ceva de amploare! Din ultimele informații comunicate de BioWare, aflăm că developerii vor să ne ofere lupte mult mai distractive decât în precedentele jocuri. Această informație este destul de nebuloasă și pare destul de nedreaptă, în special față de primul joc din serie în care luptele chiar erau… distractive. Comentarii de genul acesta par să stimuleze și mai mult criticile fanilor înrăiți ai seriei, care privesc adesea Dragon Age: The Veilguard cu o oarecare suspiciune tocmai din cauza dorinței sale de a propune o ruptură cu tradiția seriei.

Ceea ce este extraordinar la Dragon Age: The Veilguard este că acesta este jocul în care afirmăm sus și tare că forța lui BioWare constă în a relata povești prin intermediul personajelor. Dacă vă uitați la Baldur’s Gate, Baldur’s Gate II, aceste jocuri relatează povești prin intermediul personajelor, dar nu exista intenționalitate în aceasta. În Dragon Age: The Veilguard punem personajele în prim-plan, construim jocul în jurul acestui fapt, în jurul acestor momente cu personajele, ceea ce este într-adevăr cea mai bună modalitate în care BioWare știe să spună povești, declară Mark Darrah.

Acum, când vine vorba de promisiuni, trebuie să recunoaștem că BioWare excelează la acest capitol: un joc captivant și o poveste pe măsură. Din păcate, încă nu știm dacă toate acestea se vor întâmpla cu adevărat, mai ales că ultimele titluri nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor după succesul primei părți.

Încă o informație importantă, menționată îndeosebi de John Epler și Ashley Barlow, se referă la dimensiunea jocului, care nu va fi deloc mică. Potrivit datelor furnizate celor de la GamesRadar, în timpul unui interviu exclusiv, developerii au susținut că vor fi înregistrate nu mai puțin de 140.000 de linii de dialog, adică aproape dublu față de cele prezente în Dragon Age: Inquisition și ceva mai mult decât în Baldur’s Gate 3. „Am început castingul acum cinci ani […] Este nevoie de mult timp pentru a înregistra 700 de personaje, știți – 80.000 de linii sau 140.000 de linii de dialog cu toate versiunile protagonistului. Este nevoie de timp pentru a face o treabă bună, spune Ashley Barlow.

Ei, da, Dragon Age: Inquisition număra cca. 88.000 linii de dialog, iar Baldur’s Gate 3, referința absolută în materie de RPG, avea ceva mai puțin de 115.000. Ce-i drept, această dorință de a dori să rulezi povestea jocului prin prisma personajelor pare să-și găsească sensul deplin. Cert este că vom avea multe lucruri de descoperit și de experimentat cu diferitele personaje ale următorului joc BioWare.

Related Posts

Leave a Comment