Echipa din spatele Project Borealis a rupt în sfârșit tăcerea apăsătoare instalată cu nesimțire încă din martie 2020, și a dat fanilor însetați un mic os în postura unui trailer ce prezintă infamul nivel Ravenholm, aflat sub nămeți, de data asta.
Vă readuc aminte că proiectul este în întregime fan based, și urmărește să scoată la lumina monitoarelor, în formă ludică, celebra Epistle Three, a lui Mark Laidlaw, fost scriitor în ograda Valve și cu precădere, lead writer la tot ce înseamnă Half-Life.
Iată ce spune echipa muncitoare despre noul trailer:
Din moment ce Project Borealis este realizat în Unreal Engine 5 și nu în Source, echipa a trebuit să recreeze toate elementele de bază Half-Life 2: mișcare, fizică, luptă și, bineînțeles, atmosfera sa. Recrearea atmosferei familiare pe care jucătorii o recunosc instantaneu, este o provocare uriașă, mai ales când o faci într-un engine complet nou.
Pentru a ne asigura că suntem pe drumul cel bun pentru a realiza acest lucru, le-am spus fanilor noștri că vom lansa un mic demo care să prezinte aceste caracteristici într-un mediu familiar, Ravenholm. Acest lucru ne-a oferit și o scuză pentru a ne rafina propriile procese interne, până când am rămas cu un concept care ar putea produce un produs finit.
Cele 29 de secunde de trailer păstrează inclusiv vocea originală a lui Alyx, și în ciuda faptului că este grosolan de scurt, aflăm că mai multe detalii vor curge în toamna acestui an, poate chiar și o dată de lansare. Cert e că echipa a fost ocupată și nu a abandonat proiectul, după cum se vocifera din ce în ce mai des, pe diferite canale, și pentru asta merită toate laudele, mai ales că nimeni nu îi sponsorizează. În orice caz, stăm pe acest subiect cu ochii ca pe butelie, fanii Half-Life așteaptă de prea mult timp (2007!) Episodul 3…