Split Fiction, jocul celor de la Hazelight Games, un studio afiliat Electronic Arts ce a mai lucrat printre altele la titluri precum It Takes Two, A Way Out și Brothers: A Tale of Two Sons a vândut 2 milioane de unități în prima săptămână de la lansarea sa (6.03.2025). Jocul, exclusiv co-op, aduce în prim plan teme precum identitatea, originalitate sau redefinirea sinelui și este disponibil pe PC, PlayStation 5 și Xbox Series X/S.
În primele 48 de ore de la lansare, explică IGN, jocul a vândut 1 milion de unități. Tot acesta face mențiunea faptului că cifra jucătorilor trebuie multiplicată având în vedere aspectul colaborativ al titlului. 2 x 2 milioane și vorbim deja de aproape 4 milioane de jcuători, și asta nici nu ia în considerare pe cei ce împart jocurile între ei. Titlul anterior, It Takes Two a reușit să vândă un număr similar în aproximativ o lună de la lansare, înregistrând astăzi, după aproximativ 4 ani, peste 20 de milioane de unități vândute.
Nu ratați review-ul nostru despre aventura pe care Split Fiction o poate aduce pe masă, da cu tot cu învățăturile existențiale aferente secolului XXI.