Noi detalii au răsărit despre remake-ul The Elder Scrolls IV: Oblivion, și se pare că Bethesda va oferi îndrăgitului titlu lansat în 2006 o revizuire completă. Știrea face parte dintr-un leak mai vechi, din septembrie 2023, când s-au scurs informații cu privire la calendarul de lansare privind proiectele Bethesda aflate în lucru, cum ar fi un nou titlu Doom, Dishonored 3 și remake-ul lui Oblivion.
Potrivit MP1st, noile informații despre The Elder Scrolls IV: Oblivion s-au scurs din cauza unei greșeli făcute de un fost angajat al studioului Virtuous care a confirmat că jocul se află în lucru și a oferit o perspectivă asupra modificărilor care vor fi implementate.
Remake-ul a mai fost divulgat anterior în timpul unui îndelungat proces între Microsoft și Comisia Federală de Comerț pentru achiziționarea Activision Blizzard. Documentele scurse au dezvăluit că Bethesda plănuia să lanseze un remake al The Elder Scroll IV: Oblivion și Fallout 3, programate pentru anii fiscali 2022, respectiv, 2024.
Angajatul Virtuous, care lucrase anterior la Epic Mickey: Rebrushed și Call of Duty: Warzone, a descris Elder Scrolls IV: Oblivion ca un joc „complet refăcut” dezvoltat pe baza Unreal Engine 5. Din descrierea lui reiese, de asemenea, că anumite sisteme și mecanici de joc, precum stamina, sneaking, blocking, archery și hit detection au fost revizuite. Se pare că Virtuous s-a inspirat din seria de jocuri Soulslike cu privire la sistemul de blocking, deoarece sistemul anterior era considerat „plictisitor” și „frustrant”. Sistemul de stamina a fost modificat pentru a reduce „frustrările resimțite de jucători”, iar mecanica de „knockdown” care se întâmplă atunci când jucătorul rămâne fără stamina, se va activa mai rar.
Se pare că s-au introdus noi pictograme și iconițe pentru sistemul de stealth și noi calcule și algoritmi pentru determinarea damage-ului. În ceea ce privește partea de tras cu arcul, și aceasta a fost reproiectată pentru a permite o experiență mai plăcută atât în gameplay-ul la persoana întâi cât și la persoana a treia. Jocul va avea, de asemenea, un HUD actualizat pentru a-l face mai puțin confuz și pentru a-l aduce la zi cu estetica modernă.
Până acum, jucătorii au avut câteva opțiuni pentru a juca o versiune semi-actualizată a lui Oblivion: puteau fie să modifice jocul pe PC, fie să-l joace în aproape 4k și 60FPS, utilizând backwards compatibility pe Xbox Series X. Astea, dacă ești de acord cu așa ceva și nu ești purist.
Până acum, presupunem că remake-ul The Elder Scrolls IV: Oblivion va fi anunțat la viitorul Xbox Developer Direct din această lună. Pentru evenimentul programat pentru 23 ianuarie, singurele jocuri confirmate sunt DOOM: The Dark Ages, South of Midnight și Clair Obscur: Expedition 33. Mai mult decât atât, într-un banner, Xbox a făcut un tease referitor la un proiect misterios.
Cu toate acestea, într-un articol de la Windows Central aflăm că jocul misteros este „un nou capitol într-un IP legendar japonez, care are decenii de istorie și ar trebui să facă fericiți mulți fani”.
De asemenea, YouTuberul Nate the Hate, un leaker veteran în industrie, care a scurs informații precum presupusa dată de lansare a Switch 2 și intenția Microsoft de a dezvolta jocuri multiplatformă, dezvăluie informații pe propriul lui podcast, conform cărora remake-ul Oblivion va fi lansat în iunie anul curent.
Nu putem decât să sperăm la un produs adecvat, Unreal 5 e notoriu pentru sacadări în open world chiar și pe sisteme mai puternice; sunt curios cum și în ce măsură va afecta gameplay-ul trecerea de la Gamebryo la Unreal. Aș vrea să cred că jocul își va păstra farmecul caracteristic perioadei în care s-a lansat la mijlocul anilor 2000. Urmărim.